Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Pit Bull, δολοφόνος ή αιώνιο κουτάβι;


Πριν λίγα χρόνια  αποφάσισα, συνειδητά, ότι ήρθε η ώρα να αποκτήσω ένα κατοικίδιο. Ζώντας όμως με την οικογένεια μου, έπρεπε να βρω έναν σύμμαχο… Έτσι πλησίασα τον αδελφό μου και του ανέφερα την σκέψη μου, λέγοντάς του ότι αναζητώ ένα Μαλτέζ. Η απόφασή μου να αποκτήσουμε ένα σκυλάκι τον έβρισκε
απόλυτα σύμφωνο. Με την διαφορά ότι δεν επιθυμούσε την ράτσα που ανέφερα…   

Με συνοπτικές και ‘δημοκρατικές’ διαδικασίες, έτσι όπως αρμόζει σε κάθε αδελφό, η οικογένειά μας αυξήθηκε κατά ένα μέλος.  Ο αδελφός μου αποφάσισε, επέλεξε και διεκδίκησε το νέο μέλος της οικογένειας μας να προέρχεται από τον κόσμο των Πιτ Μπουλ!!! Μια κατηγορία που δεν σας κρύβω φοβόμουν αρκετά… Με την πάροδο του χρόνου αποδείχθηκε ότι είχα πλήρη άγνοια για το ποια είναι αυτή η ράτσα… Μετά από 4 χρόνια η οικογένεια μας αυξήθηκε πάλι. Τώρα έχω τον δικό μου σκύλο! Ένα, επίσης, πιτ μπουλ.


Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν μπήκε στην ζωή μου αυτή η παρεξηγημένη ράτσα…  Δείτε το video που ακολουθεί. Παρακινώ όχι εσάς που την γνωρίζετε αλλά εσείς που την αγνοείτε ή και την φοβάστε να παρακολουθήσετε αυτό το λιγόλεπτο video. Στο τέλος είμαι σίγουρη πως θα πείτε αυτό που λέω και εγώ τώρα: Τα Πιτ Μπουλ είναι τα καλύτερα σκυλιά!!!


5 σχόλια:

  1. τα χειροτερα σκυλια(δολοφονοι) ειναι.Εχουν σκοτωσει και τραυματισει σοβαρα ανθρωπους παιδια και αλλα σκυλια πχ ενα πιτ μπουλ σε ενα σπιτι δαγκωσε το μωρο του ιδιοκτητη του και το εκανε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ κομματια!Μηπως θες να συμβει το ιδιο σε κανενα αδερφακι σου??Ακομα και σε αλογα εχουν επιτεθει.Θα ειναι επικινδυνο για τα μικρα παιδια της οικογενειας σου.Επισης εχω ακουσει πως εχουν επιτεθει στους ιδιους ιδιοκτητες τους ορισμενες περιπτωσεις ΧΩΡΙΣ λογο και οταν επιτεθονται μερικες φορες προσπαθουν να δαγκωσουν στο λαιμο και σε ανθρωπους και σε αλλα σκυλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Βαγγέλη!
    Όπως διαβάζω στο σχόλιό σου, αναφέρεσαι σε γεγονότα που έχεις ακούσει... άρα δεν γνωρίζεις τον τρόπο που οι "ιδιοκτήτες" μεγάλωσαν και αντιμετώπισαν το ζώο!
    Θα σου δώσω ενα παράδειγμα από το δικό μας είδος. Έχω δει γονείς που από λάθος έγιναν γονείς να μεγαλώνουν παιδιά με τόσο λάθος τρόπο που κατέληξαν να γίνουν κ@λόπαιδα (να δέρνουν, κλέβουν, σκοτώνουν)... Δεν μπορούμε όμως να βάλουμε όλα τα παιδιά στο ίδιο καζάνι! Εννοείται!!
    Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορούμε να βάλουμε όλα τα ζώα στο ίδιο τσουβάλι! Τα πιτμπουλ είναι δύσκολα σκυλιά! Δεν μπορείς να έχεις ενα τέτοιο ζώο χωρίς σωστή και ουσιαστική εκπαίδευση, αλλά δεν είναι κακά σκυλιά! Το είπα στο άρθρο μου και θα το ξαναπώ (οχι γιατί έχω κάτι ακούσει αλλά γιατί το βιώνω καθημερινά)τα πιτμπουλ είναι τα καλύτερα σκυλιά! Θέλουν δουλειά και επαγρύπνηση αλλά έχουν καρδιά μικρού παιδιού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα γεγονοτα που αναφερω στο ιντερνετ τα διαβασα και οχι μονο αυτα αλλα και πολλα αλλα για επιθεσεις πιτ μπουλ.Ριξε και εσυ μια ματια να δουμε αμα θα εχεις την ιδια γνωμη για τα πιτ μπουλ.Εγω εχω ακουσει μονο το γεγονος οτι επιτεθονται στους ιδιοκτητες τους χωρις λογο και ειναι αληθεια διοτι εχει συμβει,πχ σε μια γρια που τη δαγκωσε το πιτ μπουλ της χωρις λογο και την παραμορφωσε εντελως στο προσωπο και της εκοψε κομματια κρεατος απο αλλα σημεια της και ηταν μεσα στα αιματα,και αυτη ποτε δεν κακοποιησε ουτε φερθηκε απειλητικα στο σκυλι και ηταν υπευθυνη και καλη ιδιοκτητρια για να μην λες δηθεν οτι φταιει αυτη(στο ιντερνετ το διαβασα).Θες μηπως να παθεις και εσυ το ιδιο ¨η αλλο μελος της οικογενεια σου??.Επισης κατα τη γνωμη μου τα καλυτερα σκυλια ειναι τα γερμανικα ποιμενικα διοτι πιο πιστα καλα και υπακουα σκυλια δεν υπαρχουν.Ακομα και τη ζωη τους θα δωσουν για να προστατευσουν το αφεντικο τους.Ειναι τα αγαπημενα μου σκυλια και καποια στιγμη θα παρω ενα.Παρε ενα τετοιο σκυλι να εχεις ησυχο το κεφαλι σου και θα δεις ποσο υπακουο θα ειναι,εχοντας την καταλληλη εκπαιδευση,ποσο θα σας προσεχει και θα σας αγαπαει εσενα και την οικογενεια σου

      Διαγραφή
  3. kai egw kserw germaniko poimeniko pou katapoie anthropw..xaxaxa vagelaki koitakse na deis megaloneis ena skilo oti ratsa kai na einai prepei na ton megaloseis swsta..skilia dolofonoi ta onomasan giatei exou dinato taperamento opote ta epernan kai ta ekmetalevontousan oi idioktites tous safw kai tha tous dagonan afou etsi ta emathan..opote prin krineis mia ratsa paksou kala gia autoin..ela agorina mou vagelakii..

    ΑπάντησηΔιαγραφή